#1 2012-11-23 21:02:15

Admin

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-23
Posty: 10
Punktów :   

Regulamin forum

Regulamin forum


I. REGULAMIN

1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną mozliwość pisania na forum.

2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).

3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.

4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowiecie usuwane.

5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.

6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.

7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.

8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.

9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie od razu zablokowany (ban).

10. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" dlugość (wielkość).

11. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.

12. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.

13. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.

14. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów ( również w dziale Dla Dorosłych ) (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach

15. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi / Moderatorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum / upomnienia / ostrzeżenia.

16. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.

17. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.

18. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami.

19. Tylko Administrator, Moderatorzy mogą tworzyć sondy.

20. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".

21. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru. Jedna osoba może mieć np. 20 kont, ale nie może z nich wszystkich korzystać. Jeśli tak robi, jest upominana, a jeśli nie posłucha - dostaje ostrzeżenie / bana.

22. W razie pytań użytkownik kontaktuję się z Moderatorem lub Administratorem.

23. Użytkownik może zwrócić uwagę innemu użytkownikowi, że złamał regulamin, ale w grzeczny sposób.

24. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to zbytniego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.

25. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.

26. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

27. Ważna uwaga dla osób, które dokonują rejestracji: W celu wyeliminowania rejestrowania się botów, należy podać wyświetlone przy rejestrowaniu się.


II. BAN


1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.

3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorem / Moderatorami.

4. Jeżeli Administrator stwierdzi, że jakiś użytkownik został niesłusznie zbanowany lub dostał ostrzeżenie - zdejmuje z tego użytkownika bana / ostrzeżenie. Administrator i Moderatorzy też są tylko ludźmi - mogą się pomylić.

5. Gdy użytkownik dostaje piąte ostrzeżenie, ma zablokowaną możliwość pisania postów, a gdy dziewiąte - nie może wejść na forum.

6. Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą.


III. ADMINISTRATOR


1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

2. Administrator i Moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje uwagi na ten temat w dziale ''Uwagi''.

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.

Offline

 
zadane.pun.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lwie-stada.pun.pl www.plemionalia.pun.pl www.forgottenlegends.pun.pl www.filozofiauo.pun.pl www.forumrp.pun.pl